Maar goed, eerst het laatste stuk naar station Bocholt maar even.
Als een vrij kale grindvlakte loopt de spoorlijn nu tussen de woonwijken
door, gescheiden van de parallelweg door een haagje. Bij overwegen
altijd konsekwent de rails nog in het wegdek.
Grindpad tussen de huizen door, inclusief
rommel en brokken beton.
En hier met een haagje. De berken
doen het ook weer goed.
as na de Münsterstrasse wordt het anders. Het spoor blijft
nu liggen en is even verder afgesloten met twee gekruiste bielzen.
Het geboomte begint hier al aardig op te schieten. De parallelweg
verandert in een Privatweg van de firma('s?) Borbo, Geiger-Borgers.
Deze firma heeft ook nog een spooraansluiting, die naar een perron
aan de achterkant van de loods leidt.
Zou een trein al zover kunnen komen,
dan wordt het vanaf hier de weg versperd door deze bielzen.
Spooraansluiting van het bedrijf
Na het bedrijf loopt het spoor over
deze brug over de Bocholter Aa
De kruising met de Industriestrasse is nog beveiligd met spoorbomen,
direct hierna is station Bocholt.